God morgon :)

Min lilla ponny fick stå igår och vila lite <3
Idag blir det lite lätt markarbete och sen imon blir det hoppning lite lätt bara känna på henne max.80.
Sen på torsdag blir det utbildningshoppning på alingsås RS ! längtar ! <3
Idag ska min lillebror testa på att rida på jutagården , samma ställe som jag började på :) jag tycker att jutagården kan vara bra dom 2-3 första åren eftersom dom har små,trygga och snälla ponnys. Sen tycker jag att omman vill komma någonstans med ridningen och utvecklas så tycker jag man ska gå vidare och börja på te.x. Nääs RF där dom satsar mer på att värkligen utvecklas !  så jag ska i alla fall med honom i och med att jag känner ponnysarna och så ska jag följa med och hjälpa honom och kanske leda honom :)


så jag bloggar mernär jag kommer hem igen ! :D

Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0