Härlig dag !

Det har varit en härlig dag och nu är jag hemma!
Först blev det att rida sin egna lilla ponny vilket gick as bra ! sen blev det att följa med Lisa till utbildningshoppningen på Nääs. Det gick bra, dom var jätte duktiga! imorgon ska jag sätta mig ner och kolla igenom tävlingskalendern och boka upp lite fler tävlingar, nästan inte tävlat någonting i sommar !
Längtar till div.2 hoppningen och godishoppet ! :)
fast dock har ju min ponny varit skadad en del nu i somras så det har blivit att ta hand om henne och sätta igång henne och sen har hon skadats igen osv..
haha sitter här och kollar på mina rosetter och kom på att min första tävling var dressyr, Engelska ridklasser då jag kom 3:a ! :)
skriver mer imorgon för ska sova nu, God natt ! :)

Elsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0