Humöret på topp ! -.-

Imogon är det hopp" träning" på Alingsås  och det blir ju "JÄTTE" roligt när jag fick reda på att hon brunstar idag när jag red.. När hon brunstar blir hon lat helt okontaktbar vissa tillfällen och inte den bästa på att koncentrera sig.. Men jaja man får helt enkelt göra det aldra bästa av sitvationen och göra sitt bästa och försöka få två felfria rundor endå. Det är bra att det inte är så högt , det är ju bara 70-80cm så det ska nog gå bra !

Då bli det att gå upp 9:00 imorgon och åka till Lisa och hämta mitt träns senast 10! Sen ska min häst badas vilket behövs!! hon är verkligen hur dammig som helst! Sen ska jag packa ihop grejer till hoppningen och putsa lite och fixa lite í stallet och vänta på att min häst torkar och sen fixa mer med henne och sen ska vi åka strax efter fyra! Trodde inte vi skulle behöva åka så tidigt men i och med att jag såg idag att jag var första startande på 70cm så måste vi vara där i tid!  Blev helt förvånad men det är faktiskt bara 7 pers som ska vara med i tävlingen, Jag , Lisa och 5 andra ! :D

Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0