tänkte uppdatera lite ! :)

hej hej ! det var längesen nu ! :)  men nu kanse jag ska försöka blogga lite mer igen ! känner att jag först måste fixa en ny header !!!!XD  och jag har ingen dator just nu men jag får den på Måndag så bloggar mer då ! :)


lite om Verona nu då :)
Hon har fått stå nu i en vecka men jag ska sätta igång henne imon, hon har gått i rasthage hela veckan för att jag inte ville att hon skulle stå i blött hela tiden eftersom hon har fått mugg men det börjar bli bättre ! :)  Ska snart raka henne igen också ! :) hon börjar se ut som en nallebjörn igen ;)  Denna gången ska jag raka själv tror jag och ska inte raka benen och bak på rumpan. ( bild kommer )  Allt går frammåt med ridningen och jag har precis köpt massa nya grejer till henne som funkar jätte bra !  jag har inte hoppat på länge uten jag har mest fokuserat på dressyren vilket går framåt och jag rider utan martingal och sånt för hon slänger inte med huvudet längre och hon slappnar av mer nu ! :)  Ska nog försöka komma igång med hoppningen igen och ta och åka på någon tävling snart ! :) ska träna om 3 veckor för pillan , markarbete tror jag det blir ! :)
Sen får jag medryttare den 3 januari också ! :)  sjukt skönt ska det bli ! :)  att slippa en dag till så jag hinner med skolan mer och sen känns det bra för jag känner henne lite och litar på henne och hon rider jättebra ! hon pch Verona kommer jättebra överens  ! :)  kanske lägger upp lite bilder på henne och Verona någon dag snart !! :)

men nu ska jag dra ! :)

ha det bra alla ! kram kram :)

// Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0