Åh shit vad jag älskar dig ! ! <3


Verona du är mitt allt , blir varm i hela kroppen när jag ser dig , det är du som får mig gå upp på morgonen och orka hela dagen , men det är bara i stallet med dig jag kan slappna av helt och vara den jag verkligen är , det är där jag känner mig hemma !  Vi skulle kunna klara allt tillsammans !  Skulle göra vad som helst för din skull !  älskar dig hjärtat och du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta vad som en händer ! <3

Jag vet att alla säger att man inte ska fästa sig för mycket , för det kan ju hända någonting med dig och då blir det jobbigt för mig ! vill inte ens tänka tanken !! Men du är en ponny med en sån egen prrsonlighet, din charm , din söta mjuka mule och glimten i ögat .. det får mig att smälta och varje gång man sitter upp i sadeln är ett äventyr !  Man vet aldrig vad som kommer att hända! Du gör alltid ditt bästa och skulle aldrig få för dig att göra någonting dumt ,men man kan ju se från långt håll, glimten i ögat från en liten busig ponny !  Vi har så kul tillsammans och jag kommer aldrig att glömma dig ! ALDRIG !! <3

Många säger att vi är lika du och jag Verona ! <3
*Vårat sura morgonhumör !
* båda är envisa !
*om vi vill något så kämpar vi tills vi klarar det!
*vi är båda tävlingsinriktade och älskar att tävla , om vi vinner såklart ! :D

vill bara säga tre ord, tre ord som jag inte bara slänger ur mig ..tre ord som jag inte säger till många !

Vill bara säga " JAG ÄLSKAR DIG " <3


Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0