Hej !

Har inte kunnat blogga så mycket eftersom jag har råkat bryta av laddsladden rill min bärbara data och det har inget batteri men jag ska fixa ny inom kort. Så nu sitter jag och bloggar från mammas data. Jaja.. nu på det sista har jag nästan bara ridigt dressyr för att både hon och jag ska blu säkrare på det och man kan ju säga att det går framåt ! :D i måndags hoppade jag 3 små sockerbitshinder i som stog i mitten på långsidan på längden så att man får hoppa siksack typ. I tisdags red jag dressyr i kanske 20-30min och det gick super bra, öppnor och slutor och sånt kan hon jätte bra i alla gångarter men nu är det bara galoppombyterna och skänkelvikningarna jag behöver träna på eftersom hon stegrar osv då.. I onsdags red jag också dressyr fast ett hårdare pass i kanske 1 timma och 10min och både hon och jag var dyngsura.. fast det gick jätte bra och i slutet gick det till och med att få till riktigt fina skänkelvikningar! :) igår gick hon också dressyr och idag ska jag nog rida markarbete och på lördag rider jag bara igenom henne snabbt eftersom det är tävling på söndag i gråbo och eftersom vi ska ha visning på vårt hus på söndag också så måste vi städa! :( längtar tilla vi flyttar !! :D nu har man färgat håret då också , fast blev inte så nöjd så ska färga det igen och klippa mig. bilder kommer när jag kan andvända min bärbara data igen ! :D kram Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0