Igår -.-

Igår när jag red så skulle jag träna programmet med Lisa men det blev inte riktigt så .. min ponny bara drog ivär och tog bettet , så fort man tog i henne nästen nockade hon en och så gick hon och spände sig hela tiden så jag ängnade det mesta av ridpasset åt att försöka få henne att skritta typ !

man kan ju säga att det var inte riktigt våran dag !

Men jag fick låna Hanna, Lisas storasysters gog och då slutade hon slänga med huvudet !
det kanske får bli en investering eftersom att gog är mycket bättre en martingal och sånt för det drar i bettet men gogen fästs i pannbandet och trycker på nacken.

Ska inte rida idag för jag ska på foderföreläsning så det blir en vilodag  för lilla Verona idag! :)

Kram Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0